مظلومی: دینم را به استقلال ادا كنم، می‌روم
نوشته شده توسط : alireza
خبرگزاری فارس: سرمربی استقلال گفت: دینی دارم كه وقتی آن را ادا كردم از استقلال می‌روم. به گزارش خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی پس از پایان تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران درباره شرایط استقلال گفت: شرایط خوبی داریم و خود را برای كسب سه امتیاز مقابل شاهین بوشهر آماده می‌كنیم. شاهین تیم خوبی است. بازی سختی خواهیم داشت اما مصمم هستیم نهایت استفاده را از بازی خانگی ببریم. وی درباره مصدومان استقلال عنوان كرد: جباری و یوسفی قطعا به این بازی نمی‌رسند اما فرهاد مجیدی با تیم تمرین كرده است. آرش برهانی نیز از فردا پا به توپ می‌شود و باید ببینم وضعیتش به چه صورت است. مظلومی با رد این نظر كه باخت به نفت آبادان زمان خوبی اتفاق افتاد اظهار داشت: باختن در هیچ زمانی خوب نیست. ما دوست نداریم تحت هیچ شرایطی بازنده باشیم. بازیكن باید حرفه‌ای باشد. حتما نباید ببازد تا تلنگر به او وارد شود. غرور معنی ندارد و همیشه باید با همه وجود تلاش كنیم تا برنده باشیم. وی درباره حضور قادرحسن در این تیم تصریح كرد: او را باید در تمرین ببینم و نظر نهایی‌ام را بدهم. البته فیلم بازی‌هایی كه از این بازیكن دیده‌ام خیلی خوب بود اما تائید نهایی منوط به حضور قادر حسن در تمرین است. مظلومی یادآور شد: فتح‌الله زاده نیز این حرف را به من زده و اگر خوب نباشد وی را در اختیار باشگاه می‌گذارم. آقای فتح‌الله زاده این بازیكن را از دست قطری‌ها درآورده و روی آن حساب باز كرده است. اگر زمانی قادرحسن به كار استقلال نیاید فتح‌الله‌زاده قصد ترانسفر كردن او را دارد. سرمربی استقلال درباره اینكه بارها اعلام كرده به داوری‌ها معترض نمی‌شود اما پس از پایان بازی با نفت آبادان اعلام كرد داوری قهرمانی مشكوك بود تصریح كرد: من هیچ وقت به داوری معترض نبودم. متاسفانه تلویزیون فقط آن بخش را كه دلش می‌خواهد نشان می‌دهد. من گفتم قضاوت قهرمانی خوب بود اما روی دو گلی كه دریافت كردیم بهتر است كارشناسان نظر بدهند اما تلویزیون فقط كلمه مشكوك من را نشان داد البته كارشناس داوری تلویزیون هم آبادانی‌گری خود را از تفسیر این بازی نشان داد. مظلومی در حالی كه صحبت‌هایش به پایان رسیده بود با سوال یك هوادار مبنی بر اینكه عده‌ای می‌خواهند این تیم را به حاشیه ببرند روبرو شد و در پاسخ گفت: من از اول دنبال این بودم كه به این تیم حاشیه وارد نشود. از شما هم می‌خواهم كه چندان نگران نباشید. من چسبیده به این فوتبال و این نیمكت نیستم. دینی دارم كه وقتی این وظیفه‌ام را ادا كنم از استقلال می‌روم. از روزی كه به استقلال آمدم به فكر رفتن بودم. دیگران هستند كه می‌خواهند استقلال را به حاشیه ببرند اما من مقابل این حاشیه‌ها ایستاده‌ام. نمی‌خواهم به سال خاصی اشاره كنم اما می‌توانید مقایسه كنید سال‌های قبل حاشیه‌های استقلال چه بوده و اكنون چیست. 14 هفته گذشته اما حاشیه خاصی در این تیم وجود نداشته چون من جلوی آنها را گرفته‌ام



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 637
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 19 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: